Wald/ Königsleiten 22-01-2012

Dit onderwerp gaat over de bestemming Königsleiten

Uit de Salzburger Nachrichten van vandaag:

Holländische Urlaubergruppe als Straftäter

  1. Jänner 2012 | 18:39 | Wald im Pinzgau | |

Die lokale Polizei konnte eine Reihe von Straftaten im Skigebiet Königsleiten/Wald aufklären: Eine 13-köpfige niederländische Urlaubergruppe wurde ausgeforscht, die mehrere kleinere Vergehen verschuldet hat.
Die 13, allesamt zwischen 24 und 26 Jahren alt, zerstörten laut Polizeiaussendung zunächst in einer Schirmbar in Königsleiten sechs Depotschränke. In den darauffolgenden Tagen nahm die Gruppe zwei Pistenraupen und ein Radlager in Betrieb bzw. versuchten die Fahrzeuge in Betrieb zu nehmen.
© SN/SW

hoe gaan we hier mee om???

*bericht bewerkt door moderator (JessicaKroef) op 07 jan 2021 20:43

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Een kleine vertaling/samenvatting zou handig zijn…

Ik heb van een local gehoord dat drankmisbruik hier meegespeeld heeft, gelukkig konden ze de daders vinden door camera beelden te bekijken.
En ook dat het helaas een toenemende trend is,
Wat helpt hiertegen?,net zo als bij voetbalvandalen een gebiedsverbod voor dergelijke lui instellen, moeilijk te handhaven waarschijnlijk…
Overigens zijn de oostenrijkers ook wel een beetje medeschuldig aan het drankprobleem, Koenigsleitenwas altijd een leuk almdorp en heel anders dan Bijv. Gerlos, maar ook in Koenigsleiten worden de apres ki faciliteiten steeds verder uitgebouwd, zover zelfs dat de hoogstgelegen sterrenwacht last krijgt vn de laserstralen die de nieuwgebouwde disco de lucht in schiet, ook krijgen de mensen ongewild de boenkbonk muziek voorgeschoteld die bij zo’n disco schijnt te horen, en nu dus ook de aloholproblemen en de bijbehorende criminaliteit…
Ik hoop dat men tot inkeer komt, maar vrees dat de commercie het wel zal winnen…

Cees z’n stromannetjes :)

Welkom terug Cees:) Hoezo strommannetjes? Zijn het geen strorummannetjes geweest?

Jammer, maar waar drank is, volgt ook het misbruik ervan. Is het dan zo ernstig, die toenemende trend?
Zulke voorvallen heb ik toch nog niet zo vaak gehoord.

Btw, Cees, mogen we een reisverslag van je verwachten?

Btw, Cees, mogen we een reisverslag van je verwachten?

Niels op 22 jan. 2012 22:16

Al aangekondigd

https://www.wintersport.nl/forum/topic/49080

Welkom terug Cees:) Hoezo strommannetjes? Zijn het geen strorummannetjes geweest?

Paul E op 22 jan. 2012 22:14

Graag gedaan!, dus jij bent ook weer terug uit de east,?, ik moet nog maar 200 inboxjes nalopen, dus ben nog niet geheel op de hoogte van alle ontwikkelingen sinds 12 januari…:-)

Toen ik een local vertelde dat ik me plaatsvervangend schaamde voor de nederlandse amokmakers, meldde hij me geruststellend dat ook andere bevolkingsgroepen zich hieraan schuldig maken, dus ik ga gauw weer terug in maart :-)

Cees z’n stromannetjes :)

Martijnski op 22 jan. 2012 22:00

Strohrummannekes

Hoort dit topic eigenlijk wel onder reisverslagen?

Welja joh… :p

Waar had het dan onder moeten staan, misschien skigebieden??

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Waar had het dan onder moeten staan, misschien skigebieden??

Greenfield op 25 jan. 2012 10:25

Nou meer meet en greet dacht ik;)

LOL

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Plaats een reactie