Verblijf Mayrhofen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Hallo iedereen,

Voor onze scouting groep ben ik op zoek naar een verblijfplaats in Mayrhofen voor z’n 25 man. Ik heb erg veel internet site’s gehad maar heb helaas niks kunnen vinden. We zijn dus van de scouting en hebben niet erg veel te besteden, appartementen met ontbijt en alles valt dus al af. We zijn op zoek naar een goedkoop vakantiehuis of een plek waar we met onze tent kunnen staan ( niet op de camping aangezien het overlast dat wij misschien mee brengen ). Heeft iemand tips?

Groeten,

Tim Roeleveld

Hi Probeer eens
Gasthof Zillertal in Mayrhofen. Te boeken via Saiko.nl

hey tim,
vet dat je met je scoutinggroep op wintersport gaat! inderdaad wel duur voor scouting; ik denk dat wij het met de stam niet voor elkaar zouden krijgen :).

Maar mag ik vragen waarom je per se naar Mayrhofen op wintersport wil? Ik neem aan dat lang niet iedereen wintersportervaring heeft, en dan is Mayrhofen een erg dure bestemming, zowel wat betreft appartementen, als skipassen en uitgaan. Misschien kun je overwegen om naar een goedkopere regio te gaan? Daar is, als het gaat om besparing, denk ik meer te halen dan in Mayrhofen naar een best deal te zoeken (het blijft dan duur met duur vergelijken ben ik bang).

Succes!

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!
fijne site hè, dat wintersport.nl?

Probeer eens de Zillertaler Weinstadl in Hippach.
http://www.tiscover.com/unterkunft/zillertaler-weinstadl-acc…
Ben ik ook een paar keer geweest met mijn middelbare school. Heeft aparte verblijven voor grote groepen. En Mayrhofen is zeer goed te bereiken met de bus. In het hoogseizoen kun je gewoon met de lift in Hippach omhoog en ski je ook op de Penken.

Als ik met zo’n groep zou gaan, zou ik zeggen: busreis naar Frankrijk, Les Sybelles ofzo. Daar zit je voor een appel en een ei in een megagebied. Maar wat Frank2 zegt, Zillertal 3000 en zeker Mayrhofen is duur… Ik neem aan dat je met een scouting groep toch niet voor de apres ski gaat.

It's all about the turns duuuuuude!

Je weet dat je reageert op iets uit 2011?

Als gerigstreerd gebruiker mag dat :-)

Plaats een reactie