Wie weet een goed hotel (prijs/kwaliteit/ligging) voor gezinnen met jonge kinderen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Hallo,

we zoeken voor een groep (4 stellen) met jonge kinderen een leuke skibestemming in een mooie accommodatie in de krokusvakantie

  • (appartemement)hotel met 2 en 4p (familie)kamers
  • half pension optioneel
  • niet gedateerd, goed verzorgd kindvriendelijk hotel, bij voorkeur 4*
  • hotel bij voorkeur gelegen aan skispeelweide voor kinderen
  • vlakbij piste met skiliften
  • mag in klein plaatsje zijn bij groot skigebied met goede aansluiting daartoe
  • groot skigebied: We denken dan aan de volgende gebieden (de genoemde plaatsen in de gebieden zijn mogelijk een geschikte optie
    -Hochfügen-Hochzillertal - hochfugen,
    -SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental
    -ski arlberg - sankt anton
    -Silvretta Arena Ischgl - Samnaun
    krokusvakantie
    scherpe prijs

Krokusvakantie 2012 is waarschijnlijk al laat maar anders is het alvast handig om wat goede opties te hebben voor 2013!
Wie weet een goede accommodatie?

Zillertal: Hotel Regina + Hotel Platzlhof in Ried im Zillertal, Kohlerhof in Fugen

Ischgl: Hotel Alta Montagna (wel alleen ontbijt denk/vrees ik). Let wel, het ligt niet in het centrum maar in Matton: een dorpje op 3 min van Ischgl (richting Galtür)

Nog een paar uit mijn Oostenrijk-geheugen:
Hotel Brau in Zell am Ziller
Hotel Berghof in Mayrhofen

Ongeveer 10 min rijden tot Hochzillertal-Hochfuegen

@Niels: dank je wel! ik ga ze bekijken

Misschien Hotel Klausen, in Klausen bij Kitzbuhel/Kirchberg. Pal naast de Fleckalm en ze hebben een kleine skiweide met skischool geloof ik. Ben zelf nog nooit in het Hotel geweest, maar ik heb me laten vertellen dat het een aanrader is…

I weet het, Hij staat niet in je lijstje, maar ja je weet nooit…

Ook Jochberg naast Kitzbuhel heeft een behoorlijke skiweide, en je zit zo in het grote gebied.
Ook Kitzbuhel zelf heeft een mooie skiweide met accomodaties om de hoek, maar dat is misschien iets te veel van het goede…

Suc6

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Hoi Ovi,

ook hartelijk bedankt ! er zit vast iets bij, ik ga komende tijd op mijn gemak ze bekijken en ik laat nog weten wat het waarschijnlijk wordt !

Een echte aanrader is voor hochfugen/fugen Hotel Asterhof…prima voor jonge kinderen de vrouw die het rund spreek zeer goed nederlands …En het is qua prijs prima te doen Ook in het hochseizoen…Alles is vrij nieuw denk een jaartje of 7 oud is het hotel…

@frank, inderdaad een superleuke lokatie! Speelt ze nog steeds op de harp?

http://www.hotel-hochzillertal.at/

We hebben er enkel gegeten omdat we vlakbij een appartement hadden. Op wandelafstand van de skilift

T.

@tvde, naar dat hotel gaan wij. Onze vrienden met wie we dit jaar gaan komen daar al jaren en zijn er zeer tevreden over.

Dag Jeroen …zeker speelt ze nog harp…leuk hor om te zien

hotel post kaltenbach

@Claudia: dat kan ik best geloven. Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk :-)
Daar gaan we zeker nog terug.

In winter 2012/13 willen wij ook graag voor het eerst gaan skieen met onze kids (5 en 8 jaar€). Wie heeft er nog meer tips ?
Wensen;

  • Liefst een appartement met half pension.
  • Naast de skiklas/oefenweide en skilift.
  • Vrij groot skigebied (wij zijn ervaren skieers)
  • Oostenrijk
  • Kindvriendelijk (zodat er meer kinderen zullen zijn).

Het wordt het eerste jaar voor onze kids en dat moet natuurlijk van alle gemak en lol voorzien zijn zodat ze net zo enthousiast worden als wij zelf zijn.

Hotel Riedl in Stumm op 500m van de liften, 4 sterren nog behoorlijke prijzen in tegenstelling tot andere hotels. Ik heb er nog geen ervaring mee maar ervaringen kan je altijd vinden op zoover.

Zillertal: Hotel Regina + Hotel Platzlhof in Ried im Zillertal, Kohlerhof in Fugen

Ischgl: Hotel Alta Montagna (wel alleen ontbijt denk/vrees ik). Let wel, het ligt niet in het centrum maar in Matton: een dorpje op 3 min van Ischgl (richting Galtür)

Niels op 11 jun. 2011 22:41

bedankt,
Kohlerhof lijkt me interessant! staat op de lijst.

Nog een paar uit mijn Oostenrijk-geheugen:
Hotel Brau in Zell am Ziller
Hotel Berghof in Mayrhofen

Ongeveer 10 min rijden tot Hochzillertal-Hochfuegen

Niels op 11 jun. 2011 22:42

]ook bedankt, staan ook op de lijst!

Nog een paar uit mijn Oostenrijk-geheugen:
Hotel Brau in Zell am Ziller
Hotel Berghof in Mayrhofen

Ongeveer 10 min rijden tot Hochzillertal-Hochfuegen

Niels op 11 jun. 2011 22:42

Bedankt Niels, staan op de lijst!

http://www.hotel-hochzillertal.at/: goede prijs kwaliteit toch zoeken we bij voorkeur een 4*

Plaats een reactie