Waneer is de seizoenstart hoch zillertal meestal?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Goedemorgen allemaal, ik ben opzoek naar informatie over de seizoensstart van Hoch Zillertal (Hoch Fugen/Kaltenbach) ik heb n.l. voor december een huis gezien wat betaalbaar is maar ik weet niet of het skiseizoen al geopend is (weekend van 14 t/m 16 Dec)

Even verhuisd naar het Hochzillertal - Hochfügen forum. Daar zitten de kenners.

MAND!

Eerste weekend van december meestal. Dit jaar is hij wel verplaatst geweest als ik me niet vergis, omdat er geen sneeuw lag. Maar normaal gezien kan je rond 15 december goed skiën. (al dan niet op kunstsneeuw)

Ik heb n.l. een 10 pers. huisje gezien wat in dat weekend maar 250 euro kost en aangezien het een tussendoortje is qua skieen leek het me wel interessant, maar dan moet het skigebied natuurlijk wel geopend zijn!

zoals dr dre als aangeeft is het meestal al open.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

En anders in de auto een redelijk korte rit naar Hintertux gletcher…

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Dit jaar was de seizoensopening op 3 december gepland, maar is wegens te weinig sneeuw verplaatst naar 8 december. Tussen 14 en 16 december kan je zeer waarschijnlijk wel skiën.

Elke dag van Kaltenbach naar Tux is geen aanrader. Reken op 3 kwartier rijden en bijna 1000 hoogtemeters

Het is geen aanrader maar wel te doen…

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

3 kwartier van Kaltenbach naar Tux…?
reed er vanuit Soll 1,15 uur over, lijkt me sterk dat je er dan vanuit Kaltenbach 3 kwartier over doet!

Plaats een reactie