Onderlinge verbinding pistes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kleinwalsertal - Oberstdorf

Ik ga in de kerstvakantie naar Söllereck/Oberstdorf.Wie weet of het vandaaruit mogelijk om te skiën naar Riezlern/Oostenrijk?

Nee! Tis met de bus goed te doen, Ifen is trouwens het leukste gebied van allemaal daar. Rustig, mooi enz. Alleen twee tergend langzame stoeltjesliften, maarja daarom is het zo rustig op de piste!

Bus = geen piste!!!

NEE is geen ja, maar wel het antwoord op de vraag!! Daarom bus als alternatief gegeven!!

Beste Wim,

Volgens mij is het wel mogelijk om van oberstdorf naar riezlern te skien.
Je kunt namelijk met de felhornbahn naar de top en van daaruit via de lange afdaling naar riezlern in het kleinwalsertal.
Overigens is de mededeling over de ifen correct, mooiste skigebied van het kleinwalsertal.
Verder is het daar erg verdeeld zonder directe aansluitingen op de skigebieden.

Nils, Johan en Henk,

Bedankt voor jullie reactie.

om bij de fellhorn te komen moet je met de bus,auto etc. skieend uit oberstdorf is dit niet mogelijk.
eenmaal in riezlern moet je om in ifen te komen met de bus.
en inderdaad had ik gehoopt op een snellere lift in ifen, want deze 2 zitter is nog een klassieker. wel een super skiegebiedje, mooie brede pistes.

wij gaan dit jaar voor de zesde keer en Ifen is idd prachtig alleen idd die tergend langzame liften vreselijk en in de vakanties dus te druk dan daar

Wim het is niet mogenlijk om van de sollereck naar oostenrijk te skien of je moet van kluunen houden.
Ga voor de fellhorn mooie piste,s.

gr Bjorn

Plaats een reactie